Merhabalar,
Geçende bir Single çıkarmıştık, bunu yayımlamak amacıyla DistroKid aracılığı ile firmalara yollamıştık, ancak klip yollama olmadığı için yollamadık ve videoyu biz manuel paylaştık daha sonrasında bi baktık kendi videomuzun hakları DistroKid'de gözüküyor normalde böylede parayı o firma alıyor ama ne gerek var bunun ile ilgili ne yapabiliriz, mail atmayı ulaşmayı deniycem ama, mevcut videoyu silmeden düzeltebilirler mi acaba?