Herkese merhaba, linç girişiminde bulunmadan belirteyim: zaten herkes uyandı artık ve bu tür sayfalar pek kurulmuyor ve yasak, amacım tekrar boş konu açmak yada saçma sapan bir şey değil o yüzden lütfen hemen TOSUN SENMİSİN, YİNE MI ÇİFTLİK, KİMİ YAKACAKSIN VS. yorumlar yapmazsanız sevinirim.
Çiftlik bank scripti lazım nerden bulabilirim yada benzeri codecanyon yada başka sayfalarda var mı? Bir kaç benzerini gördüm ama çiftlik bank daha detaylıydı o yüzden onu arıyorum. Teşekkürler