Bu bir tek bende oluyor zannederdim. Bende çok geç yatıyorum. Sizde öyle demişsiniz. Geç yatmakla bir alakası olabilir.
İlk uyandığımda çok moralsiz keyifsiz herşey başıma yıkılacakmış gibi hissediyorum. 1-2 saate anca kendime geliyorum.