Dropcatch de İade sorunu olmaz zaten dropcatch önce domaini yakalar sonra ödeme alır. Bu yüzden iade gibi bir sorun yok.
Ayrıca natronun dropcatch karşısında hiç sansları yok. Domain natro da ise onu bilemem ama aksi durumda hiç şans vermiyorum. Şuan dropcatch sektorde 1 numaradır.
Ama Dropcatch yaptığım zaman örneğin 10 kişi yaptıysa ihaleye çıkarıyor sanırım. O zaman ihaleye katılmazsam iadeyi yapıyor mu hemen? Yoksa ihaleye katılmak durumunda bırakıyor mu