CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşamak bana şuan boş geliyor hedeflerime ulaştım ve yeni hedef koyamıyorum yerine belki saçma ama evet bunu yapamıyorum. Hiç bir şeyden zevk ve keyif almıyorum. ( Yemek yemek, müzik dinlemek v.s v.s)

Ve inanın beni çok farklı düşüncelere sevk ediyor.
gerçekten ayni duyguları yaşıyoruz bazen en sevdiğin şey ve insanlar bile buna mani olamıyor ben hayallerime kavuşamadım tabi baya büyüktü hayallerim: hedeflerime ulaşsamda