burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil imza veya E-İmza talep ediyorlar hocam adres değişikliği yapmak için..






Cevaplarınız için teşekkür ederim. Şöyle bir şey var ikamet ettiğim evde 1 sene civarıdır oturuyorum ancak ev arkadaşlarım ve benim ikameti bu eve kayıtlı değil muhtemelen bir önceki kiracılarda oturumlarını aldırmıştır. Kira sözleşmesinde kendi adımda dahil olmak üzere 3 kişinin adı yazıyor bu konuda herhangi bir sıkıntı olur mu?
sorun olmaz ama diğer arksdaşların da adres değişecek ise hep beraber gitmeniz lazım

geçen bizde gittik demiştim ben daha önceden almıştım eşim içinde adres değişikliği yapmak istediğimizde benim de olmam gerekiyormuş.

ilerleyen zamanda arkadaşlarında değiştirmek isterse seninde gitmen gerekir.