AdsReklamNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizde de mi var bu garip bir duygu değil mi hiç bir şeyden tat alamama
Yaşamak bana şuan boş geliyor hedeflerime ulaştım ve yeni hedef koyamıyorum yerine belki saçma ama evet bunu yapamıyorum. Hiç bir şeyden zevk ve keyif almıyorum. ( Yemek yemek, müzik dinlemek v.s v.s)

Ve inanın beni çok farklı düşüncelere sevk ediyor.