hocam benim hocam videolarından çalışıyorm çok iyi
Teşekkürler hocam.
Kayıt derken ?
Hocam kurslarda elbet iyi hocalarda vardır fakat zaten önlisansda kalma yeri gidiş geliş yeme içme gider olduğundan kurs düşüncem yok lise temelim var zaten 3. girişim olacak lise düzeyinde o yüzden açıkcası güncel kaynaklardan çalışıyorum. Güncel seçme sebebim genel kültür de etkisi var ve çıkarılan konularda olursa en azından ona göre bilgi sahibi olunuyor konu anlatımlılar bana açıkcası pek sıcak gelmiyor bazı kaynaklar vardı elimde onlarda da anlatımcı hoca soru çözüyor şık üzerinden gidiyor adamda

Her kaynak böyle değildir fakat bazıları böyle olduğundan internet videoları ilede eksikler tamamlanabilir kanaatindeyim.
Tamam hocam teşekkür ederim. Bende dershane düşünüyorum; ama miktarlar biraz fazla geldi.