muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim hocam videolarından çalışıyorm çok iyi
Teşekkürler hocam.

Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt yaptırdınız mı? Şu seti aldım bende: https://www.yargiyayinevi.com/kpss-k...kazandiran-set

Yarından itibaret çalışmaya başlayacağım
Kayıt derken ?

Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kurslarda elbet iyi hocalarda vardır fakat zaten önlisansda kalma yeri gidiş geliş yeme içme gider olduğundan kurs düşüncem yok lise temelim var zaten 3. girişim olacak lise düzeyinde o yüzden açıkcası güncel kaynaklardan çalışıyorum. Güncel seçme sebebim genel kültür de etkisi var ve çıkarılan konularda olursa en azından ona göre bilgi sahibi olunuyor konu anlatımlılar bana açıkcası pek sıcak gelmiyor bazı kaynaklar vardı elimde onlarda da anlatımcı hoca soru çözüyor şık üzerinden gidiyor adamda Her kaynak böyle değildir fakat bazıları böyle olduğundan internet videoları ilede eksikler tamamlanabilir kanaatindeyim.
Tamam hocam teşekkür ederim. Bende dershane düşünüyorum; ama miktarlar biraz fazla geldi.