Çalışma şekliniz nasıl oluyor?
Dershane, kitap, video, e-test vs? Biraz açıklayıcı ve yardımcı olma şansınız var mıdır?
Çalıştık ve kazandık, olmaz mı😊
Önlisansdayım fakat lise düzeyi gireceğim bu sene sanırım hazırlıklar az çok başladık ama düzenli çalışma daha yok