Çalışma şekliniz nasıl oluyor?
Dershane, kitap, video, e-test vs? Biraz açıklayıcı ve yardımcı olma şansınız var mıdır?
muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekpss var hocam
enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var
VeSVeSe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende çalışıyorum arada
rubyy07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştık ve kazandık, olmaz mı😊
Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önlisansdayım fakat lise düzeyi gireceğim bu sene sanırım hazırlıklar az çok başladık ama düzenli çalışma daha yok