Konu
KPSS çalışan var mı?
16-02-2020, 13:10:38
#6
Ehrlich
Önlisansdayım fakat lise düzeyi gireceğim bu sene sanırım hazırlıklar az çok başladık ama düzenli çalışma daha yok