salihdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fulyan diye bir xml veren firma bulunmaktadır. Aklınızda bulunsun sakın ola girmeyin hocam. 2 sene oldu hâlâ kalan bakiyemi ödeyemediler. Oyalıyorlar.
o firmayı biliyorum, 3 kardeşler işim olmaz. Teşekkürler uyarınız için.