neden apache ? tabi tercih meselesi ben hızlı diye litespeed tercih ediyorum çoğu optimizasyon hazır geliyor. panel ile kullanmak istiyorsanız cyberpanel ile rahat bir şekilde yönetebilirsiniz. şahsen ben öyle yapıyorum. yok manuel bir yapılandırma olacak derseniz panelsiz olsun ramden kazanayım derseniz manuel olarak
apache mysql-mariadb postfix
openlitespeed mysql-mariadb postfix
nginx vb. yine aynı şekilde tercih edilebilir.
panel olmayacaksa mail sunucusunu
http://postfixadmin.sourceforge.net/ bu arkadaş ile yönetebilirsin

sormak istediğin bir şey olursa elimden geldiğince yardımcı olurum. genelde böyle mesajların altında ücretli yardım cevapları görürsün
Dostum aklımda bulunsun sana da bir vds vps ısmarlarım ☺️