cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verin çağrı merkezinizi ben yapayım dedim. Mektup bile yolladım 😂 Gerçekten berbat bir iletişim ağları var.
Müşteri hizmetleri, destek sistemi dışında her şeyinden memnunum denilebilir. Gerçekten bu konuda kötüler.