emreer42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut centos 7 sunucumda postfix kullanıyorum memnunum.
Bir türlü kuramadım. Hem apache hem postfix çalıştırmak istiyorum. Mümkün mü peki?