Webview gibi yapılabilir ama offline çalıştırılabilir. Bunu ben yapabilmiştim bir dönem. Yani offline sayfa gösterimi gibi düşünebillirsiniz.
Performans sıkıntısı falan olabilir o konuları bilmiyorum pek.
hallettim hepsini offline çalıştırabiliyorum

%99 performans sağlıyor..
Sevgiler.