Biz üniversitede genelde topladığımız yardımları kendimiz ulaşacak yere götürürdük. Rektörlükte üniversite bünyesinde otobüslerini ve şoförlerini bu iş için bize temin ederdi. Rektörlükte iletişime geçerseniz size destek olacaktır diye düşünüyorum.
rektörlük tarafından onay geldi pazartesi günü de rektör hoca ile görüşeceğiz ancak, ulaşabileceğimiz yerlere hali hazırda köy okullarına vs yardım toplayıp götürdük daha öncelerinde. şimdi ise elazığ'dan bir kaç öğrenci ulaştı bizlere ve böyle bir durumu ilettiklerinde tepkisiz kalamadık. en kötü ihtimalle ptt ile ayarlayacağız.