Biz üniversitede genelde topladığımız yardımları kendimiz ulaşacak yere götürürdük. Rektörlükte üniversite bünyesinde otobüslerini ve şoförlerini bu iş için bize temin ederdi. Rektörlükle iletişime geçerseniz size destek olacaktır diye düşünüyorum.