Webview gibi yapılabilir ama offline çalıştırılabilir. Bunu ben yapabilmiştim bir dönem. Yani offline sayfa gösterimi gibi düşünebillirsiniz.

Performans sıkıntısı falan olabilir o konuları bilmiyorum pek.