NEASTRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baskı alacaksanız A4 ayarlayın hocam.
Hocam şöyle ben PDF çevirecem iş yerlerine gönderecem onlar illa ki yazıcadan çıkarırlar ama PDF otomatik kağıda ortala sıkıştır seçenecekleri vardır diye düşünüyorum.

Hani PDF çok şık dursun diye A4 bende düşündüm ama belki ölçüsü vardır diye sorayım dedim