yurt dışı kayıtsız kutulu cihazları istanbul içinde o fiyatlara satıyorlar yanlış bilmiyorsam hatta bir ay önce arkadaşım birisinden 1400tlye almıştı kutulu sıfır kayıtsız şuan tüm telefonların fiyatı biraz artmış gibi alacak olanlar iyi düşünsün yinede hayırlı satışlar