BySaNCeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayitlisini aldim bugün akşam siparis geçeceğim 1650 tl ye hocam normal midir garantisiz
güzel bir fiyata almşsınız şuan çin problemi yüzünden telefonlar pahalı olmaya başladı