Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
19 eylülde uyarı vermişti açılmayınca az önce 12 tane siteyi sildim bakalım ne yapacak
Siteleri silmek çok daha kötü. uyarı site silindiği için kalkıyor. sonra tekrar siteyi onaylatmakla uğraşıyorsun. onaylandıktan sonra siteye reklam koyduğunuz an tekrar uyarı geliyor. Ayrıca dikkat edin, eski tarihte verilen uyarı geliyor.
Yani siteyi silmek veya reklam kodunu kaldırmak bu işte bir çözüm değildir.