Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da nofollow olduğunu düşünüyorum bence işe yaramaz
Öyle düşünme yine de. 10 adet link alacaksan 7 tanesi dofollow, 3 tanesi de nofollow olsun ki Google'a doğal gözük.