Bolvadinli03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açanların farklı kişiler olduğuna dikkat edersen senin için daha iyi olur.
O konuyu açan farklı kişi.
konu başlığına 2 yazınca yanlış anlaşıldı sanırım. ilk konuyu ben açmıştım.