bizim 120 dolarlık 2 paketürüne 128+128 tl vergi çıktı, araç için multimedia ekran getiren arkadaşa 600tllik ürüne 40 tl çıktı. Gümrükteki paketi açan adam ne yazmak istiyosa o
Dolar kuru ile alınan bir ürün olduğu içinmi acaba vergisi yüksek geldi, zira 600 TL olan ürüne 40 TL demişsiniz, bu açıdan bakarsak düşündürücü değil mi?