Trendyoldan bir ürün satın aldım ücretsiz kargo olarak karşı ödemeli göndermişler ve kargo ücreti ödemek zorunda kaldım bildirdim kargo dekontunu istediler yolladım ne bi geri dönüş var nede iade başka yapabileceğim birşey mevcutmu? 1 haftadır sözde geri dönüş yapacaklar.