depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden eklenti kullanıyorsunuz?
Otomatik reklamlarda ciddi sorunlar var. Hız-Performans, kazanç, gösterim vb ya tema kodlarına gömücem tek tek, her güncellemede yenilemem gerekecek ya da eklenti kullanıcam uğraşmamak için. Sebep bu