Younus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normale dönmenin bir yolu yok mu? 1 ay engelinden sonra hesabın kapandığını söyledi bi arkadaş ismi lazım değil @ilanverdim;
Deneyin hocam Dediklerimi daha iyi anlayacaksınız, Herkes paylasım yapabilir ama spam yedigi zaman eli kolu baglı sekilde oturup bekler Gelin halledelim diyorum size yanaşmıyorsunuz.