normale dönmenin bir yolu yok mu? 1 ay engelinden sonra hesabın kapandığını söyledi bi arkadaş ismi lazım değil
@ilanverdim;
Deneyin hocam

Dediklerimi daha iyi anlayacaksınız, Herkes paylasım yapabilir ama spam yedigi zaman eli kolu baglı sekilde oturup bekler

Gelin halledelim diyorum size yanaşmıyorsunuz.