phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 2019 model var.

https://prnt.sc/r1px52 şu şekilde

50-60-70 normal aslında ama sanırım fan sesi çok çıkıyor sizde
Aynen hocam sıcaklıklar normal gibi ama fan sesi çok fazla. Sessiz bir odada çalışmak neredeyse zor. Fan sesi de temiz geliyor. Yani herhangi bir takılma veya bozukluğuna işaret edecek başka bir ses de yok. Bildiğiniz fan sesi. Çözüm bulamadım