Arkadaşlar merhaba. 2 yıl önce ikinci el bir Macbook Pro almıştım.
Yaklaşık bir senedir fan sesi çok rahatsız etmeye başladı. Bugün bir uygulama indirdim ve fan hızına baktım ve sensörlerden gelen sıcaklıkları kontrol ettim.
İlk önce kendim açtım fan temizliği yaptım pek farketmedi. Sonra bilgisayar servisine götürdüm termal macununu değiştirdim. Eve getirdim ama yine pek farketmedi.
Sadece Google Chrome falan açıkken bile sıcaklık 60 75 arasında geziyor. Visual Studio Code falan açınca 70-80 derece arasında çalışıyor ve fan hızı 5000 - 6200 RPM arasında geziniyor. (Max 6200)
Sıcaklık yüksek olunca haliyle fan son hızlarda çalışıyor.
Fan sesinden dolayı çok rahatsız oluyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı? Tavsiyeleriniz neler?