Evet genelde büyük şirketler dışarıdan iç sunuculara erişime izin vermez. Bu bir güvenlik tedbiridir. TeamViewer ve AnyDesk engellendiyse zaten bence hiç şansını zorlama hocam Madem giriş izni yok o zaman mesai dışı çalışma da yok