ufak bi yanlış anlaşılma olmuş sanırım, sadece gmail hesabı gönderdim referans olarak, proğramı lütfen satın, aylık kiralayın, gösterin demeyin dostlarım o benim ekmek teknem. Lisans koyulamaz malesef, değişik bi yazılım diyelim, iyi forumlar