15:59 da "s********n hadi görüşürüz" diyor Seyyit. Ardından yazdığınız " 1 saat sonra nasıl açtırıyorum gör".
Bu mesaj sizin attığınız ss de bulunmuyor. Dakikalar aynı. Sizin ss de 15:59 saat aynı, mesaj aynı fakat dediğim yer yok.
Kardeşim, benim konu içeriğindeki mesajım
https://www.r10.net/1076267153-post2.html görüldüğü üzere devamını ekleyim şeklinde konuşma sonunu belirtmişim.
Sen kendi yorumunda Burda belirtmek istediğim, Seyyitin attığı ss de olup sizin attığınız da olmayan mesaj. olarak belirtmişsin, bu nedemek oluyor ?
Bu kadar konuşma içeriğine hakimsin, anlat bakalım nerden geliyor bu tecrübe ?