@Reigins; ben fiat egea hb aldım 75bine araba çöp vs dediler herkes kötüledi. fakat satın aldım
araba görüşünüş olarak süper ve çok konforlü rahat geniş zaten kampanya başlıklarıda ezber bozan diyeydi hblere göre cok geniş ve rahat
yakıt konusuna gelirsek araç benzinli hemen gidip lpg taktırdım. başlarda 27krş falan yakıyordu tüpçüye bunun çok yaktıgını vs söyledim 22krşa falan çektiler sistemden.
ve 100tl ye 400 km gidiyordum o zamanlar

şuan gaz 3.22 vs 100tlye 300 -340km gidiyorum.
hem hesaplı hemde uygun ben çok gezen birisiyim fikirlerim bu yönde