TeknoTakipci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum iyice çoluk çocuk oyuncağına döndü... nerde o eski günler.
Daha ne gördünde neyin şikayetini yapıyorsun ? 2 yıl öncede 3 yıl öncede çoluk çocuk vardı