Anladığım kadarıyla,
komisyon zaten yüzde 20. Hepsiburada yüzde 10 kendi karından düşecek. Sizde yüzde 10 düşeceksiniz. Toplamda yüzde 20 indirşm yapılacak. Sizin bir Zararınız yok. Toplamda yüzde 20 gidecek cebinizden. Yüzde 10 hepsiburada ya ödeme yüzde 10 müşteriye indirim olarak.
ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam komisyon %20 değil her kategoride değişiyor. Ek olarak bu bahsedilen tutar + kampanya için geçerli . Yani Siz zaten bu ürünü 100 TL den eklediniz komisyon oranlarını yansıtarak. Hepsiburada 100 TL üzerinden ek olarak %20 daha indirim yapacak bunun %10 'u satıcıya %10 u hepsiburadaya yansıtacak ek olarak
İndirimi kendisi karşılıyor daha ne istiyorsunuz ? İndirimde olan ürün daha çok satılacaktır.
Okumadınız sanırım ?