MBerat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot attırmaktan daha zor hocam instafly da oluyordu deneyebilirsiniz ama lisanssız kullanılmıyor
Şuan inceliyorum da Mac üzerinde kullanamam sanırım. VPS ile kullanabilirim galiba araştırıyorum. Teşekkür ederim.
kaanerenozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tek tek silebiliriz. PM lütfen.
Hocam teşekkürler 10 saatlik üyesiniz ve 0 tradeniz var. Yanlış anlamayın lütfen, bu şekilde sizle hesap bilgilerini paylaşamayız.