90 M2 2+1, evde olmadığımız zamanlar 30-35 derecede gidiyor akşam 6 dan sonra 50-55 dereceye çekiyorum. 610 TL fatura geldi. Isındın mı diye sorarsanız çift yorganla yatıyoruz