Mama olmasa dahi bir kap yanına su koyabilirsiniz kendini yaladığı için sık sık su içme gereği duyabilir, yara yeni oldu sanıyorum acısı gözlerine vurmuş tam görememekle birlikte eğer bir anne ise yavrularıda yaralamış olabilir emerken, bu geceyi sizin sayenizde temiz güvenli bir yerde geçirecek sabah bir veterinere götürebilirseniz çok iyi olur. İmkanınız var ise sahiplenmeniz de şahane olur
Kendi montumu verdim. Üstünde yatıyor. Bana o kadar sevgiyle bakıyor ki inanılmaz bir duygu. Sanırım karnında yavruları var yanlarından belli oluyor.