Abi ben bu işi cidden anlamıyorum. Benim ev sıcacık mesela. Hatta bazen arkadaşlarım ''çok sıcak yav kapat şunu'' diyorlar. Ama sitede kapatma olayı yok. En düşük 2'de kalıyor sistem. 15 derecenin altına düşmesi yasakmış. Diğer katları etkilemesin diye, süper bir şey aslında. Neyse en kötü 3'te kullanıyorum. En yüksek derece 5 zaten ama 3-4 diye takılıyorum ev sıcacık. Ama asıl nokta çok tuhaf;
Bu ay doğal gaz 150 TL falan (ortalama 100 küsür oluyor zaten) geldi bana. Evet oldukça uygun değil mi? Ama su faturam 300 TL falan geldi. Elektrik ise 250 civarı geldi ve hafta içi evde bile değilim. Sabah çıkıp akşam geliyorum. Su sayacını yeni değiştirdim bu arada. Ben anlamadım bu işi ya. Doğal gaz uygun geliyor ama su ve elektrik inanılmaz yüksek geliyor. Gerçekten hiçbir şey tam olarak doğru olmuyor, hep bir şeyler eksik ya da sıkıntılı. Aidat da 315 TL oldu zaten. Sanırım sonunda Urla'ya falan yerleşeceğim, sinirlerim bozuluyor artık bu saçma sapan fatura sisteminden.