Artık taktik değişmesi lazım bu eskidi whatsapp kullanmasa millet adam aç kalacak insan biraz kendini geliştirir.
Bu operatörleri de tokatlamaya çalışmıştır. Muhitindeki kimse SIM kart vermiyor demek

Çünkü ancak bir geri zekalı aynı numarayla tokatlamayı denemeye devam eder.