Bu kadar adam dolandırıp aynı numarayı kullanmak çok saçma değil mi? Kimse mi şikayet etmiyor bu adamı? Gerçi bu tarz ************** bazı illerde meslek olarak bile görülüyormuş, adaletin olmadığı yerde şaşırmamak lazım.
Tek numarası yok bayağı bir numarası var hocam