Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu kadar adam dolandırıp aynı numarayı kullanmak çok saçma değil mi? Kimse mi şikayet etmiyor bu adamı? Gerçi bu tarz ************** bazı illerde meslek olarak bile görülüyormuş, adaletin olmadığı yerde şaşırmamak lazım.