Hocam öncelikle işlerin başarılı olduğunu söyleyebilirim ANCAK bir ajans için çok yetersiz. Arka plan ve genel çizimler iyi olsa da animasyonlar çok durağan bence.. Sadece ağaz hareketleri ( ki konuşma ile senkron olmadığı yerlerde acayip gözüme battı benim ) var genelde. Konuşma olmayan yerlerde de ya soldan sağa yavaşta kayan çizim yada aynı soldan sağa hareketin değişik varyasyonları var. Ayrıca son videonun 1:10'uncu saniyesindeki yürüme hiç hiç olmamış.. Sanki kukla oynatılıyor da ayağın biri şama gidiyor diğeri bağdata yada karaketin ayağı ile ilgili ciddi sorunları var
Sonuç olarak hevesin kırılmasın iyi yoldasın ama özellikle animasyon çeşitliliği ve gerçekçiliği hakkında daha çok çalışman gerek gibi. Freelance işlerde gayet yeterli ama ajans olursan müşterilerin topa tutar seni bu ne dalga mı geçiyon diye..
Bir tasarımcı olarak umarım çok ağır yazıp şevkini kırmam öyle düşünme lütfen.
Başarılar Dilerim..
Haha tabiki kırılmam hocam olur mu öyle şey elbette eleştriye açığım 😁 Yalnız eklemediğim durumlar var. Bunlar hayatımda yaptığım ilk animasyonlar.Hiçbir eğitim destek almadan elle çizerek geliştirdim kendimi. Ekstra bir program kullanmadım(Sadece el çizimi hepsi). Piyasadaki animasyonlar tamamen illustrator üzerinden hazır şablonlarla oluşturuluyor. Elbette ki bir cgi, ubisoft kadar değiliz fakat grafiti2000 nerelerden nerelere geldi diye düşünmüyor değil insan 😂 ayrıca keyfi çalışmalar olması da ekstra durum. ilk animasyonu 8 saatte sıfırdan çıkardım ortaya. 29 ekim animasyonu da uzun olarak çıkardığım ilk eserimdi 😁
Hocam bence başarılı ama sektörde nasıl tepki alır bilemedim.
Kitap da yazmıştınız sanırım, alıp okumuştum baya hoşuma gitmişti. Kitap satışı nasıl? Umduğunuz hacmi yakaladınız mı?
Çok teşekkür ederim değerli görüşün için hocam

Kitabı zaten para kazanmak için yazmamıştım bildiğin üzere. Farklı şeyler denemeye devam ediyorum hala 😂