Hocam öncelikle işlerin başarılı olduğunu söyleyebilirim ANCAK bir ajans için çok yetersiz. Arka plan ve genel çizimler iyi olsa da animasyonlar çok durağan bence.. Sadece ağaz hareketleri ( ki konuşma ile senkron olmadığı yerlerde acayip gözüme battı benim ) var genelde. Konuşma olmayan yerlerde de ya soldan sağa yavaşta kayan çizim yada aynı soldan sağa hareketin değişik varyasyonları var. Ayrıca son videonun 1:10'uncu saniyesindeki yürüme hiç hiç olmamış.. Sanki kukla oynatılıyor da ayağın biri şama gidiyor diğeri bağdata yada karaketin ayağı ile ilgili ciddi sorunları var
Sonuç olarak hevesin kırılmasın iyi yoldasın ama özellikle animasyon çeşitliliği ve gerçekçiliği hakkında daha çok çalışman gerek gibi. Freelance işlerde gayet yeterli ama ajans olursan müşterilerin topa tutar seni bu ne dalga mı geçiyon diye..
Bir tasarımcı olarak umarım çok ağır yazıp şevkini kırmam öyle düşünme lütfen.
Başarılar Dilerim..