Merhabalar;

Küçük yaşlarda çırak olarak çalışmadıysan veya ticaretle uğraşan bir aile içerisinde yaşamadıysan eğer güzel bir üniversite okuman daha mantıklı olacaktır.

Üniversite insanı tüm zorluklara hazırlıyor.

Yanlız yaşam, Tutumlu olmak, Sabır, Ufak tefek ticaretler vs.

Bitirdiğin bölüme göre ticaret yaparsın.