Mümkünse ikisi birlikte.

Okul okuyacaksan mutlaka okumayı düşündüğün okul ile ilgili meslek yapacaksa ona göre okumalısın. Yoksa sırf okul olsun diye hayatının 4 yılını boşa harcamak mantıklı değil tabi ki