Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahipleri cebinden vermediği için %97'si emlakçıya veriyor. Olan kiracılara oluyor.
Allah yardımcınız olsun.
Sahibinden olsun 200 TL fazla olsun da yok işte Adam yazmış 1.200 TL ev iyi güzel ee;

1 Depozito;
1 Kira;
1 Emlak komisyonu.

Ne anladım ben bu işten



VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözüme 1-2 yerde takılmıştı.Sahibinden kiralık iş dönüşü bakıp akşam size mesaj olarak göndereyim hocam.
Tamamdır,teşekkürler.