Ev sahipleri cebinden vermediği için %97'si emlakçıya veriyor. Olan kiracılara oluyor.
Allah yardımcınız olsun.

Sahibinden olsun 200 TL fazla olsun da yok işte

Adam yazmış 1.200 TL ev iyi güzel ee;
1 Depozito;
1 Kira;
1 Emlak komisyonu.
Ne anladım ben bu işten

Gözüme 1-2 yerde takılmıştı.Sahibinden kiralık iş dönüşü bakıp akşam size mesaj olarak göndereyim hocam.
Tamamdır,teşekkürler.