Değerli arkadaşlarım ;

Konuda herşeyi belirttim ve rica ettim lütfen konu dışı mesaj yazmayınız diye.
Tekrar rica ediyorum (mesaj yazan veya yeltenenler için söylüyorum "Anlamanız bu kadar zor değil") lütfen konu dışı mesaj ile konuyu doldurmayalım.
Herkesin tavsiyesi değerlidir, herkesin fikri değerlidir, şayet ukâlaca cevap yazan arkadaşları dahi anlıyorum (gereksiz polemiğe girmemek adına anlıyorum), bu tarz şeyleri PM üzerinden söylemenizi istiyorum.
Lütfen konu ile alakasız mesaj yazmayınız...