osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uçağa binen bir Türk den rica etsin, ve gelince de X lira veririm desin getiriyorlar.
ama riski de var .
biz öyle geitrtmiştik. boynuna asıp getirmişti MII makinemi
Hocam tanımadığım birine de güvenmek istemiyorum açıkcası ürünün üstüne yatarsa bir hak idda edemem



BlueMr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar https://www.shippn.com/ incele deneyebilirsin hocam
Hocam daha önce kullandınız mı acaba? Çalışma mantığı nasıl ilerliyor ve ücretleri ne kadar acaba göremedim sitede



@BlueMr; Hocam şimdi inceledim en kötü 2kg ağırlığında bir paketi 125 dolar fiyat çekiyorlar 750tl gibi bir rakam çok fazla