Uçağa binen bir Türk den rica etsin, ve gelince de X lira veririm desin getiriyorlar.
ama riski de var .
biz öyle geitrtmiştik. boynuna asıp getirmişti MII makinemi
Hocam tanımadığım birine de güvenmek istemiyorum açıkcası ürünün üstüne yatarsa bir hak idda edemem
Hocam daha önce kullandınız mı acaba? Çalışma mantığı nasıl ilerliyor ve ücretleri ne kadar acaba göremedim sitede
@BlueMr; Hocam şimdi inceledim en kötü 2kg ağırlığında bir paketi 125 dolar fiyat çekiyorlar 750tl gibi bir rakam çok fazla